Werkwijze

tandartspraktijk buisman
tandartspraktijk buisman

Werkwijze

Afspraken worden telefonisch gemaakt of na een behandeling aan de balie in de praktijk. U krijgt dan een afspraakkaart mee. Niet nagekomen afspraken worden, tenzij er sprake is van uitzonderlijke omstandigheden, in rekening gebracht.

Kwaliteitsbewaking

Vanuit onze praktijk filosofie streven wij naar kwalitatief hoogwaardige tandheelkunde. De tandheelkunde ontwikkelt zich in hoog tempo. Behandelingen welke gisteren nog niet voor mogelijk werden gehouden zijn morgen beschikbaar. Om u de best mogelijke zorg te garanderen is het noodzakelijk dat onze professionele kennis up to date is. Om dat te bereiken hebben wij voor al onze vaste medewerkers een systeem opgezet van continue bij- en nascholing. Alle nieuwe medewerkers krijgen een zeer intensief intern trainingsprogramma. Daarnaast hebben wij met grote regelmaat praktijk overleg. Wij staan ingeschreven in het Kwaliteitsregister Tandartsen.

Klachten

Wij streven naar continue verbetering van onze zorg. Indien u een klacht over ons heeft dan zouden we dat graag van uzelf horen. Zo kunnen we samen aan een oplossing werken. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het misschien goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de KNMT-klachtenregeling waar wij bij zijn aangesloten. Meer weten: www.tandartsennet.nl

Locatie

Keizersgracht 144

1015 CX Amsterdam

Tel: 020 627 41 62

info@tandartsbuisman.nl

Openingstijden

Ma 09:00-17:00
Di 09:00-17:00
Wo 09:00-17:00
Do 09:00-17:00
Vrij 09:00-17:00

Spoed

Voor spoedgevallen buiten kantooruren bel:

020-3034500